neděle 9. prosince 2012

Pár maličkostí

Tak jsem byla ZASE v drogerii :D a taky se často chodím koukat do Gateu.. koupila jsem si tam pěkné umělé řasy na stužkáč jen za 24 Kč :D Taky papírový pilníček s leopardím vzorem za 12 Kč a kartáč pro narovnání vlasů (takový ten plochý) za 48 Kč. Ten Gate když chce, tak umí mít vážně dobré slevičky ;)

Ale dnes jsem se rozhodla nafotit jen něco z mého nákupu :)

- Konečně jsem si koupila vánoční svíčku, zrovinka ji mám zapálenou a moc hezky voní. Je to Air Wick Touch Luxury Vanilka a karamelový sen :) Stála 39 Kč v Rossmannu.


- Taky jsem si pořídila tuhé mýdlo Alterra, což je rossmannská bio značka, kdo to ještě neví :D je s olivovým olejem, jen mě mrzí, že jsou ve složení barviva (Cl...), takže ta zelená barva není z oliv xD Stálo 12 korunek.



- Pořídila jsem si konečně taky "blending brush", abych zjemnila ostré hrany při nanášení stínů. Je to štětec z "Beauty Line" od Rossmannu, za 25 Kč.


- V Gateu jsem si koupila tento super prstýnek, moc prsteny nenosím, ale tenhle se mi dost zalíbil. Bude skvělý k nějakému párty outfitu... je to něco ve stylu "prsty smrtky tě chytají za tvůj prst" :DD Stál 48 Kč... ani jsem nevěděla, že všechny prsteny v Gateu jsou takhle levné !!

- Sháněla jsem odlakovač bez acetonu, protože normální mi nehty dost vysušuje a pořídila jsem tenhle od Ebelin z DM, za 30 Kč.









Žádné komentáře:

Okomentovat