pátek 28. prosince 2012

DIY Stojánek na náušnice z kalendáře + organizér na makeup

Poslední dobou mě dost bavilo pročítání "do it yourself" blogů, a protože mi vadily náušnice v krabičce, kde dostatečně nevynikla jejich krása, rozhodla jsem se vyrobit si stojan. 



Čapla jsem starý 2012 kalendář, vytrhala z něho listy a nechala jenom ty tvrdé, přední část jsem polepila barevným papírem, aby to nebyla taková nuda, zadní část jsem vystřihla, abych mohla "peckové" náušnice "zaštuplovat" :D Vzniklo z toho celkem povedené dílko ;)


Druhým dílkem byl organizér na malovátka. Dříve jsem je měla v košíku, ale na netu jsem našla tenhle pěkný obrázek, který mě inspiroval :)


A tak vzniklo toto:
Musím říct, že to není až taková hrůza, a orientace v tom všem je stokrát jednodušší.. sice jsem některá malovátka musela uložit ještě do krabiček, ale nejpoužívanější výrobky mám hezky po ruce.

A jak na to ? Jednoduše nasbírej tolik krabiček kolik najdeš. Ta základní - největší může být třeba od bot, ty další, které se do toho vloží, třeba od parfémů a krémů. Vypadalo by dost divně, kdyby měli popisky, a tak je hezky oblep barevnými papíry, nebo nějakým balícím s pěkným motivem. Pak ty malé naskládej do té velké a dej si tam všechna malovátka. Ty vyšší krabičky se hodí třeba na paletky se stíny, ty malé na rtěnky a lesky :)
Pohled z výšky pro lepší představu: (vzadu jsem si udělala úzkou škvírku pro zrcátko)









4 komentáře:

  1. Ten stojánek je prostě boží!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavý nápad, nádhera :). Stojánek na náušnice by se mi taky hodil, ale mám většinou samé dlouhé takže by se mi tam asi nevešli :). Ale ten organizér určitě vyzkouším, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On by se dal nějak upravit, aby byl pro dlouhé náušnice, akorát by byly ty řady dírek dál od sebe.. ale je pravda, že se jich tam moc nevleze, to bys musela mít nástěnný kalendář :D

      Vymazat
  3. pěkné nápady:) bohužel vím, že bych do onoho kalendáře byla neskutečně líná ty nášunice strkat .. nikdy mi nevydrží žádný pořádek:D)

    OdpovědětVymazat