neděle 16. prosince 2012

Moje milované youtube blogerky

Ze začátku jsem se dost bála, že nebudu těm zahraničním rozumět, ale asi po dvou měsících sledování už rozumím velmi dobře.
Ještě musím přiznat, že nesleduji žádné české... prostě mě žádná nezaujala.

První, kterou jsem začala sledovat, je Lauren ze západní Austrálie (bydlí někde u hlavního města té provincie Perth). Nové video přidává asi každý týden a můžete si být jistí, že je profesionálka, protože pracovala pro Benefit a teď je "make up artist" u Bobby Browna :)

Na youtube je pod přezdívkou laurenbeautyy a zde je výběr jednoho videjka:


Další oblíbenkyní je Carli Bel - tahle je prostě neuvěřitelně krásná... už při shlédnutí jednoho videa se od ní neodtrhnete.. má neuvěřitelný styl, bydlí v New Jersey a hodně rozumí tomu, co říká.

Její přezdívka je CarliBel55.




Další slečna - Beauty Crush, je z nedalekého Londýna a je úžasná. Určitě jste o ní už slyšeli, je docela známá. Má i blog: beautycrush.co.uk, ale její videa mám radši ;) teď rozjela na svém druhém kanále - Vlogs (to jsou videa, které se netýkají beauty věcí, to zn. "ze života") - záznamy každého dne od začátku prosince až do Vánoc... uploaduje každý den záběry z toho předchozího a fakt mě to baví. Ale její beauty kanál stejně nemá konkurenci :)
+ má prostě geniální přízvuk ;)



Tak a teď k mojí nově objevené z Nového Zélandu. Ta blogováním vydělává, takže natáčí každý den. Taky má svůj "vlog channel". Mám ji tak ráda, že jsem si ke svým duálním hodinám přidala čas Nového Zélandu, abych věděla kolik má ona hodin xDD
Přezdívka ? Shaaanxo



Jak vidíte, sleduju blogerky skoro z každého kontinentu a fakt mě to baví ! Je úžasné sledovat absolutně odlišné přízvuky angličtiny a můžu přísahat, že se moje poslechová angličtina hodně zlepšila. Další plus ? Máme výmluvu proč sledovat kosmetická videa ;))


2 komentáře: