sobota 10. listopadu 2012

Podzimní počteníčko

Jelikož jsem náruživým čtenářem a  není lepšího období na čtení než podzim a zima, rozhodla jsem se Vám ukázat moje současné favority, a to jak knihy, tak časopisy.

Časopisy:

nerada utrácím za drahé časopisy ála Cosmopolitan (někdy si je půjčím z knihovny:D), a tak radši využiji, co se nabízí na levno nebo zadarmo. Prvním oblíbeným časopisem je Albert magazín z recepty.. sice hodně propagují svůj hypermarket, ale to se dá čekat, že ano... ale ty recepty v něm jsou prostě SKVĚLÉ.. už několikrát jsem podle něj kuchtila a vždycky se to podařilo na jedničku.. nejlepší recepty si vždycky vystřihnu a založím :)
Druhým časopisem je Active Beauty z DM. Co na něm musím opravdu pochválit, jsou krásné fotky, opravdu nevím, kde se to fotí nebo kde to berou, ale moc ráda si je prohlížím. Svět na dlani je novinka posledního měsíce, teď vyšel druhý díl, který sem hned musela mít. Stojí jen 20 Kč (je to zaváděcí cena, takže později bude stát asi 50). V tomto čísle mě zaujal článek o mozku a jeho funkcích, a taky se mi líbí malé "infobloky" např. o kolibříkovi, nebo nějaké významné stavbě.

Knihy:


tak těch bude víc, protože jsem knihomol. Momentálně jich mám rozečtených víc, vždycky pokračuju tou, na kterou mám zrovna náladu.

Ken Kesey - Vyhoďme ho z kola ven
- ještě ji nemám dočtenou, ale zdárně se blížím ke konci. Mám ji jako povinnou četbu, takže možná i proto mě moc nezaujala. Jsem už za půlkou a ještě se nic pořádného nestalo... ale povinnost je povinnost :D
Martine Ayote - Oběť
- tak tuhle zpověď by možná slabé povahy neměli vůbec číst. Ale pokud si chcete vážit svého života, doporučuju. To, co prožila tahle žena (znásilňování svým otcem už od dvou (!!!) let, je prostě neuvěřitelné. Četla jsem to jedním dechem.

José Samarago - Kain
- tenhle příběh o slavných bratřích se mi dostal do ruky záměrně, jelikož portugalského Samaraga jsem si vštípila jako moc dobrého spisovatele po přečtení jeho Slepoty. Ještě jsem ho nestihla začít číst, ale silně věřím, že bude mou oblíbenou knihou.



Lauren Oliverová - Chvíle před koncem
- hlavní hrdinka má vše, co potřebuje, aby byla šťastná: přítele, milující rodinu, peníze. Co když ale zjistí, že jí zbývá pouhý jeden den života ? Co vše by měla stihnout ? A jak daleko zajít pro svou záchranu ?

Žádné komentáře:

Okomentovat