pondělí 19. listopadu 2012

Current hair care

 Promiňte mi za ty nadpisy anglicky, ale jsem tak zblblá těma youtube blogerkama, že ani nevím, jak bych to napsala česky :D

Dnes jsem si pro vás připravila vlasovou péči, kterou zrovna používám.
Vlasy mám docela suché, pořád jsou v nich vidět červené odlesky  (asi před půl rokem jsem byla rudovláska, přebarvila se zpět na tmavě hnědou, ale kdo už byl někdy na červeno ví, že zbavit se jí není tak jednoduché). Většina mých kamarádek ale říká, že ty odlesky vypadají dobře, jako bych je plánovala :DD

Roztřepené konečky jsem mívala, ale stačí se o půl cenťáčku ostříhat a zmizí. Nic jiného na ně bohužel nepomůže. Sice se vám může zdát, že nějaký olej vám je zázračně zacelil, ale je to jenom naoko, ten vlas je jen "zalepený" :)


Takže začnu péčí ve sprše. Pravidelně používám dva šampony, které střídám podle nálady. Změna vlasům pomůže :)
1. Alterra - šampon pro lesk, meruňka a pšenice
tenhle šampon miluju ! Vlasy jsou opravdu krásně lesklé (jak vidíte na obrázku) a navíc úúžasně voní ! Mají ho v Rossmannu asi za 40 Kč :)
2. Naturalis - mango a papája, pro vlasy suché a třepící se
dobře přiznávám se, tenhle šampon skončil v košíku hlavně kvůli vůni. Miluju ovocné a sladké ! Ale příjemně překvapil i jako šampon. Nejradši ho používám "nadvakrát", napěním, smyju, napěním, smyju :D tak mi vydrží na vlasech i tři dny vonět :))

Kondicionér - moje stálice je Garnier natural - arganový olej a brusinka - pěkně voní a "does the job" :D



Péče navíc

Když se rozhodnu, že si VYJÍMEČNĚ vyfénuju vlasy (fakt to nedělám skoro nikdy, jen v opravdové nouzi), tak si vlasy mohutně postříkám ochranou proti teplu Balea Trend It Up - Ochranný sprej na vlasy. Moc krásně voní a věřím že fakt chrání, protože nikdy po fénování necítím, že by vlasy byly přesušené. Občas si sním kštici postříkám jen tak, kvůli té vůni :)

Další péčí navíc je kopřivová voda. Ano, tohle možná vidíte u svých babiček v koupelně, ale já to zbožňuju. Aplikuju to hlavně před umytím, protože to má dost výraznou, překvapivě kopřivovou, vůni :D Dává se ke kořínkům vlasů a má napomoci jejich růstu. Obsahuje i vitamin C a vitaminy B, takže skvělé i pro pokožku hlavy.



Občas taky použiju výživnou masku. Zatím si masky doma nevyrábím, jednoduše protože sem moc líná :D oblíbila jsem si Montagne Jeunesse, hlavně protože není testovaná na zvířatech. Tu si dělám asi jednou měsíčně. Má dvě fáze - první je aplikace "hydratačního zázraku", druhou "sérum pro lesk vlasů". Ta první se dává po použití šamponu a smývá se, ta druhá jen do vlasů vysušených ručníkem a pak už si necháte vlasy jen přirozeně uschnout.



POZOR! To, na co byste měli myslet pokaždé:
 - používat hřeben se širokými zuby a pokud možno, mokré vlasy se vůbec nepokoušet rozčesávat! V této fázi jsou nejcitlivější.
- svazovat vlasy jednoznačně látkovou, nekovovou gumičkou a už vůbec ne tou se kterou mamka svazuje ředkvičky!






Žádné komentáře:

Okomentovat