čtvrtek 29. listopadu 2012

Essence Breaking Down + Alverde

Předevčírem jsem se byla kouknout do DM, co mají pěkného, a narazila jsem na výprodej značek Alverde a Essence (řadu Breaking Down). Samozřejmě odstíny, které zbývaly nebyly nic oslňujícího, ale já jako milovnice Twilight ságy jsem nemohla odejít s prázdnou :D Odnesla jsem si:

Breaking Down lipgloss - odstín Renesmee red (ty názvy odstínů jsou super!) - největším plusem je sladká vůně. Na pohled vypadá, že v něm jsou třpytky, ale po nanesení žádné nebyly :D zmizely !! :D



Breaking Down glitter eyeliner - odstín Alice had a vision, again (Alice měla vizi, zase) - tenhle název je boží :D - ještě nikdy jsem nevyzkoušela třpytivé tekuté linky, takže se moc těším, fialové třpytky vypadají skvěle. Stejně si myslím, že je nanesu na černé :)



Alverde rtěnka - odstín Red Sierra - krémová, nádherně voní, možná na to jak vypadá velice, je v ní dost málo samotné rtěnky, ale stejně bych ji nestihla vypotřebovat, takže to mi nevadí :)


Žádné komentáře:

Okomentovat