pátek 12. října 2012

New In - Malá radost za necelou stovku ;))

Neměla jsem u sebe moc peněz, ale i tak jsem se chtěla podívat, co je nového v drogeriích. A tak jsem si koupila těchto pár věcí, které jsem už stihla i odzkoušet, a tak Vám rovnou napíši minirecenzi :)


Ziaja tělový balzám kakaové máslo

Co to říká ? - Obsahuje kakaové máslo, vitamin E a provitamin B5. Hluboce hydratuje pokožku a zabraňuje nadměrné ztrátě vody. Vyhlazuje, zpružňuje a regeneruje svrchní pokožku. Lehce promašťuje a odstraňuje pocit drsnosti. Pravidelné používání zlepšuje zbarvení pokožky.
Co to opravdu dělá ? - Musím říct, že jsem na tenhle balzám četla samé dobré recenze. A měly pravdu. Tahle věcička pokožku opravdu dobře hydratuje, je pravda, že je trochu hutnější a musíte asi 5 minutek počkat, než se obléknete. Ale za tu pokožku to stojí. Nesmím zapomenout na ÚŽASNOU vůni, která jde cítit ještě půl dne po namazání, spíše v balzámu cítím zralý banán s čokoládou, než jen kakaové máslo. Nelze jinak než doporučit ;)
Info - balení má 200 ml, koupila jsem ho v Rossmannu ve slevě (protože vyřazují Ziaju z prodeje, nevím proč) za 19,90 Kč, krásná cena ne ? Složení bylo ověřeno nějakým Ecocertem a je PH neutrální.


Das gesunde plus žvýkací pastilky křemelina, vápník a vitamin C

Co to říká ? - Doplněk stravy s třešňovou příchutí, pro zdravou pokožku, vlasy a nehty. Křemík, základní součást křemeliny, patří k nejčastějším prvkům v přírodě. Je brán jako stopový prvek a přebírá v organizmu důležité funkce pro zdravou pokožku, vlasy a nehty. Křemík společně s vitaminem C podporuje tvorbu kolagenu.
Co to dělá ? - Stihla jsem vypotřebovat první platíčko a změnu jsem zaznamenala jen na vlasech. Pleť nemůžu soudit, protože já mám nulové problémy s pletí normálně, takže žádnou vitaminovou pomoc nepotřebuji. Vlasy jsou ale krásně lesklé a vyživené :) mým nehtům asi už nic nepomůže ://



 Alterra Péče o rty s heřmánkem

Co to říká ? - Uklidňující heřmánkový extrakt, neobsahuje umělá barviva, vůně a konzervační látky, bez silikonu, parafínu a jiných výrobků z nerostných olejů, pokud je to možné, pocházejí rostlinné suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství a lesního sběru.
Co to dělá ? - Opět na internetových recenzích samé chvály. Musím říct, že je to můj první "ekologický" přípravek na rty. Trošku mě zarazila výrazná vůně měsíčku, není mi moc příjemná. Ale co se týče výživy rtů, ta je perfektní. Příliš nemastí, což mi vyhovuje.



2 komentáře:

  1. Ahoj a kolik si brala těch pastilek denně? :-) Je tam napsáno 4 ale přijde mi to dost..

    OdpovědětVymazat