úterý 9. října 2012

New In... October

Tento měsíc jsem si stihla pořídit několik věciček, více méně odzkoušených. V minulém článku jsem psala o tom, jak mě šokovalo složení výrobků Avon. No každopádně vyhodit je jen tak nemůžu, takže je používat určitě chvíli budu.

Mým prvním nákupem je objednávka od Avonu.
První věcí je šampon pro třepící se vlasy s bylinkami, se kterým jsem moc a moc spokojená. Z nedostatku času jsem po něm nepoužila kondicionér, ale vlasy se dali přesto krásně rozčesat a navíc voněly svěže po bylinkách :)

Krém Fresh Hydration se mi zalíbil na první pohled, obsahuje citronovou trávu, což je moje nejoblíbenější kosmetická přísada, a taky výtažek z okurky. Má taky SPF 15, což je i teď na zimu nepostradatelné. Voní hezky, pleť zmatuje a je vhodný i pod makeup.

Čistící gel 3 v 1, no, o něm je můj předchozí článek. Musím ale říct, že tenhle jsem zatím neměla odvahu vyzkoušet. Přemýšlím, jestli ho někomu radši nedat.

Tělový olej Skin So Soft - dvoufázový olej ve spreji. Jeho složení taky připomíná jednu velkou chemickou laboratoř, ale bohužel přidaný parfém mi tak dobře voní, a na kůži vydrží vonět celý den, že ho používám velmi ráda, hlavně po koupeli. Vzhledem k jeho složení si ho však znovu nekoupím.

Jako další jsem si koupila klasický Nivea krém v tubě, který se prostě hodí mít vždycky po ruce, jak na suché rty, lokty nebo pleť celkově. Chystám se na článek o jeho složení :)

Sprchový gel Helios Herb vypadá celkem levně a obyčejně, řeknete si. Pravda je, že stál 40 korun, ale ta vůně je prostě úžasná !!! Pomerančové květy a vanilka, to je dohromady relaxační balzám pro tělo. Koupila jsem ho jen kvůli té vůni. Obal je strašný, uznávám, ale musím pochválit vystouplé body po okrajích, díky nimž se gel dobře chytne ve sprše. Je to docela velké, půllitrové balení, a za tu cenu rozhodně stojí za to.

Ještě se mi zalíbily tyhle dva pleťové krémy. Ten vedle stál jenom 45 korun, ale je vevnitř opravdu oranžový a neobsahuje barvivo. Je s rakytníkem, takže ho tam museli dát výrobci docela dost. Co mi na něm vadí, je opravdu výrazná vůně, ne pro každého příjemná. 
Mandlový noční krém voní úžasně jemně, nečekaně mandlemi :D Pleť dobře hydratuje a vyživuje. Je spíše vhodný pro zralou pleť, pro mladou je to až příliš moc výživy, kterou ještě nepotřebuje. Proto ho používám jen občas.

Vyzkoušeli jste některý z výrobků ? Jakou máte zkušenost ?












Žádné komentáře:

Okomentovat