pondělí 1. října 2012

September Empties - vypotřebované produkty

Takže tento měsíc jsem pro Vás shromáždila produkty, které jsem vypotřebovala. Vypíšu je a přidám krátkou recenzi ;)

1.) ISANA Volume Up lak na vlasy
2.) Playboy Play It Spicy - parfémovaný sprej
3.) Radox deodorant sprej mléko a hedvábí
4.) Balea Young Cherry Dream balzám na rty
5.) Isolda - hydratační krémy na ruce
6.) Moschino Pink Bouquet - vzorek parfému
7.) Wellness & Beauty Kakao a Jojoba tělové máslo
8.) Ziaja - okurkový pleťový krém
9.) Formona blue lagoon - dvoufázová pleťová maska
10.) Synergen Relax Zone maska

S většinou těchto produktů jsem byla spokojená, ale pro jistotu ještě něco přidám a napíšu Vám taky cenu a místo koupě ;)

1.) ISANA Volume Up lak na vlasy (Rossmann, 30,-) - jak vidíte na fotce, měla jsem silně tužící číslo čtyři, s Isanou jako takovou nemám žádný problém, takže i lak byl v pohodě, možná ale příště budu potřebovat o číslo silnější, protože tenhle vlasy na uzdě moc dlouho neudrží


2.) Playboy Play It Spicy (DM, asi 200,-) - parfémovaný sprej - tak Playboy snad ani není třeba představovat, každý už si ho asi v drogérce "očmuchal" :D ale můžu říct, že mi ze všech vůní od této značky tahle nejvíc vyhovuje :)
3.) Radox deodorant sprej mléko a hedvábí (Teta, asi 45,-)- nezklamal, ale ani nenadchl, vůně je celkově nevýrazná, takže vás moc neprovoní, ale "it does the job" :D
4.) Balea Young Cherry Dream balzám na rty (DM, 30,-) - Balea balzámky jsou super všechny, ale tenhle navíc krásně voní po třešních a rty lehce tonizuje
5.) Isolda - hydratační krémy na ruce - tyhle asi v drogérce neseženete, ale na netu se prodávají kolem 25 korun, takže byste řekli nic moc... ale tyhle příjemně překvapily, protože ruce nezamastí, jako třeba Indulona, ale příjemně voní a hydratují. Skvělé do kabelky.


6.) Moschino Pink Bouquet - vzorek parfému - tenhle byl myslím někde v časopise, tak sem to chmatla :D překvapilo mě, že to mělo i miniaturní "stříkátko", takže paráda. Vůně se mi docela líbí, ale já jsem spíš na dřevité.
7.) Wellness & Beauty Kakao a Jojoba tělové máslo (Rossmann, 70,-) - máslo už nikdy více... nic proti této značce, ale asi by mi nevyhovovalo žádné.. prostě mi vadí jak je to tuhé a těžko se to roztírá... navíc to chce chvilku počkat, jinak se okamžitě nalepíte na svoje oblečení :D ale k vůni nic nenamítám, když se s ním natírá mamka, provoní celý byt ;)

8.) Ziaja - okurkový pleťový krém - je určený spíš pro mastnou pleť, a já mám suchou, takže jsem moc nadšená nebyla (dostala jsem ho od kámošky), ale vyzkoušela jsem ho, protože na kosmetiku Ziaja pějí kosmetické blogerky samou chválu... voní krásně, a nevysušuje, přesto, že je na mastnou pleť.. spokojenost, ale extrémně nadšená nejsem, jestli chápete.

9.) Formona blue lagoon - dvoufázová pleťová maska -(Teta, 55,-) je určená pro ženy 25 +, ale proč to nekoupit, když vypadala tak pěkně ?? První fází byl peeling s mořskými řasami, má se nanést i na dekolt a krk.. poctivě jsem provedla, bohužel peeling byl na můj vkus až moc drsný, spíš vhodný na tělo... maska byla o něco lepší, zabarvená do modra, po 15 minutách se jen setřely zbytky kosmetickým tamponkem. Pleť byla super-bomba-hydratovaná, nebylo potřeba krému, ani dočišťování :)

10.) Synergen Relax Zone maska
(Rossmann, 13,- ve slevě) - má to být "odpočinková maska", to fakt potřebuju, takže vyzkoušet ji byla povinnost :D první fází byl čistící gel a druhou maska... voní hezky, nadšená jsem byla hlavně z gelu, pořádně pěnil a vyčistil mi pěkně pleť... maska nadchla o něco méně, připadalo mi, že mi "vyžírá" obličej :D takže podruhé už si ji nekoupím

Žádné komentáře:

Okomentovat