pátek 12. dubna 2013

Nová vášeň - Carrie Diaries

Dlouho jsem hledala náhradu za moji milovanou Gossip Girl, až jsem narazila na seriál Carrie Diaries. Sleduji ho na webu www.sledujuserialy.cz, který je mimochodem skvělý :)

Je to o životě Carrie Brandshaw ze Sexu ve městě, ale v roce 1984. Je zajímavé, že NY nevypadá vůbec nijak zastarale, moje město vypadá teď tak, jak tehdy vypadal NY. No jo, jsme prostě zaostalci.

382099_301199076658969_291990680_n_large

Líbí se mi na tom, že je to pořád tak naivně romantické, ale přitom se vám to úplně nezhnusí, protože je to i vtipné :)

755516263_large

Tumblr_mkxigibwe51s460nmo1_500_large

Koukněte na to, nebudete litovat ;))

P.S.: Proč jsem tady dlouho nebyla ? Čeká mě maturita, a to už za dva týdny, takže se musím dost učit :/

2 komentáře:

  1. i only watched first few episodes!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tiež milujem tento serál je úplne úžasný. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat