pondělí 17. listopadu 2014

Check out these films, like now...

Pokud Vám aspoň trochu není lhostejné, jak vypadáte, jak se cítíte a hlavně, jaký vliv má na toto všechno TO, CO JÍTE, zkuste se ve volných chvílích místo sezení za facebookem kouknout na tyto filmy.
Já jsem na ně narazila u svých oblíbených youtuberek, a jelikož velmi ráda čtu o výživě, pohybu a ráda vařím, přišlo mi to jako dobrý nápad.
Dle někoho jsou tyto filmy příliš, ale bohužel jsou pravdivé, a potvrzuje to čím dál více studií. Nezapomeňte, že není ve vašem životě nic důležitějšího, než se neustále vzdělávat. Zdůrazňuje se to pořád, ale mnoho lidí na to buď zapomíná, nepřijde jim to důležité nebo se jim jednoduše nechce.

Napište mi, co si o nich myslíte, ale nezapomeňte, že to, co umí lidé nejlépe, je argumentovat tím, že "mě to takto učili ve škole", "mi to takto řekli rodiče", "četl-a jsem to na internetu". Zkuste se na to podívat nezaujatým pohledem, pouze vy a informace, které přijímáte.

Myslím si, že není nutné se na všechno dívat přísně, pokud si ze všech těchto filmů odnesete jen jedinou dobrou myšlenku a pustíte se do jejího naplnění, stojí to za to.

1.) Forks over knives
Film upozorňující na nevhodnost masa a mléčných výrobků k časté konzumaci.

ČSFD > http://www.csfd.cz/film/302405-forks-over-knives/


2.) Cowspiracy - klíč k udržitelnosti
Povzbuzení k ochraně planety.

ČSFD > http://www.csfd.cz/film/381474-cowspiracy-klic-k-udrzitelnosti/


3.) Blackfish (Černý zabiják)
Kosatky - jejich život, jejich ochrana...

ČSFD > http://www.csfd.cz/film/340868-cerny-zabijak/



Žádné komentáře:

Okomentovat