úterý 26. února 2013

Paletky z časopisů --> dobrá investice nebo vyhazování peněz ?

Doma se mi sešly dvě paletky za časopisů - jedna Glanc a druhá Moje psychologie. Nevím proč, ale vždycky mě lákají spíš časopisy, které mají přílohu... i když jsou to třeba úplné kraviny = D

Jako první jsem si pořídila Glanc (29 Kč), vyšel ale už asi před 4 měsíci... Musím říct, že z něho používám pravidelně pouze dva stíny. Je rozdělen na tři části, první řada by měla sloužit jako oční stíny, druhá jako tvářenky (neodvážila bych se) a třetí část obsahuje krémové rtěnky.



Někde v recenzi jsem četla, že stíny nejsou dost pigmentované, ale mně přijde, že se v pohodě vyrovnají např. těm od Essence. Nejraději používám třpytivý odstín do zlatova, který by podle výrobců měl být použit jako tvářenka (opravdu nevím, od kdy je tvářenka zlatá). Nanáším ho pod obočí a do vnitřního koutku jako rozjasňovač, nebo na celé víčko, když si dávám tekutou linku. Je opravdu přirozený a dlouho vydrží. Druhý zmiňovaný stín je světle hnědý, který buď použiji s tím zlatým, nebo opět jako podklad pod linku. Ostatních stínů a "tvářenek" jsem se skoro nedotkla. To naopak lesky mám skoro vypotřebované, protože vždycky, když jsem si malovala oči, měla jsem suché rty, a tak jsem si je přetřela těmi lesky. Není to nic extra, mají dost chemickou vůni a dlouho nevydrží, ale barvy jsou docela pěkné :)



A teď k paletce Moje psychologie (69 Kč). S tou jsem mnohem spokojenější, možná je to i tím, že časopis byl dražší. V této paletce najdete pouze oční stíny. Docela mě mrzí, že tu nejsou žádné hnědé a bronzové odstíny, kterými se líčím nejraději. Najdete tu jen stříbrné, růžové, fialové, černé + úděsně růžové až do fialova (ty nepoužívám). Mají mnohem lepší pigmentaci než Glancovky, a taky jsem si zamilovala přiložený aplikátor, ráda ho používám i na jiné stíny. Je totiž takový "tvrdý", takže perfektní na vytvoření linky ze stínů (tu si dělám často do školy, hnědou, černou, nebo tmavě růžovou, většinou podle barvy oblečení = )) Navíc tyhle stínky moc krásně voní. 



A závěr ? Rozhodně bych si znovu časopis se stíny koupila, ale spíše ten dražší, po Glancu bych už nesáhla. Myslím, že i když nejde o moc kvalitní stíny, udělají dobrou službu pro každodenní líčení, když nepotřebujete bůhvíjak intenzivní look.


Žádné komentáře:

Okomentovat