pátek 11. ledna 2013

Něco málo o mně - TAG

Našla jsem těchhle pár otázek a rozhodla se je zodpovědět :) někoho by to možná mohlo zajímat a navíc mě to baví :P


1) Kterou vlastnost na sobě fakt, ale fakt nesnášíte?
Poslední dobou hlavně laxnost.. všechno je mi jedno :D
2) Jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíte?
Šedé basic tílko... miluju šedou <3
3) Jakou nejhorší známku jste měly na vysvědčení ze ZŠ?
Trojku..
4) Máte raději kávu nebo čaj?
Kávu piju každý den, hlavně na probrání, ale čaj miluju taky. Moc ráda zkouším nové, hlavně ty čínské.
5) Oblíbený parfém?
Playboy Play It Spicy
6) Film, který se vám nelíbil?
Panna nebo orel.. čekala jsem od toho asi moc :D
7) Nejhezčí věc, kterou jste kdy od někoho dostaly?
To si asi nevzpomenu..
8) Nejklasičtější módní kousek?
Malé černé.
9) Nejhezčí vyznání lásky?
Jen tak nahodile, jakoby to ani nechtěl říct. Nesnáším když chlap plánuje každé slovo. Takhle aspoň vím, že to myslí upřímně.
10) Nejoblíbenější jídlo?
Pizza, cokoliv z kuskusu.
11) Jaké slovo vás charakterizuje? Jen jedno! :)
Chaotická.

1 komentář: