čtvrtek 17. ledna 2013

Avon - lehký hydratační krém => recenze



Ahoj ! :)
Omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyla, ale nějak jsem neměla chuť na psaní žádného článku, pochopte, občas to prostě nejde ani párem volů :D Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na denní hydratační krém Avon care.

Kompletní název je Avon care fresh hydration light moisture face cream SPF 15 with lemongrass and cucumber extract - opravdu šílenost :DD




1. ) konzistence: není tak lehoučká jako jiné hydratační krémy, spíše hutnější, ale velmi rychle se vstřebává

2. ) obal: někdo se možná ptá, proč to zahrnuji do recenze, ale já mám prostě ráda, když moje kosmetika dobře vypadá :D výrobek, který nemá poutavý design si prostě nekoupím :) ale teď k hodnocení - obal je jednoduchý, svěží a čistý, žádná přeplácanost (kromě názvu) se nekoná, takže spokojenost

3.) a co to udělá na pleti ? - líbí se mi ochranný faktor 15, který se hodí i teď v zimě. Je navíc perfektní i pod makeup, protože se opravdu rychle vstřebává. Po nanesení je pleť okamžitě osvěžená, jako byste si obličej opláchli studenou vodou. Obsahuje citronovou trávu (miluju <3) a výtažky z okurky.

4. ) v balení ho je 75 ml, vydrží opravdu dlouho.. používám ho přes dva měsíce a pořád neubývá ! :D navíc oceňuji také praktické balení v tubě, je to hygieničtější a pohodlnější :)

Názor na značku Avon nemám moc dobrý, hlavně co jsem rozebrala složení čistícího gelu, rozbor najdete TADY.

Celkové hodnocení ? 4/5

Omlouvám se, ale už je dost tma a můj foťák zabírá jenom na světle :D jelikož nemá blesk :D takže fotka z google.com, jenže já dnes opravdu chtěla něco napsat ! :D

2 komentáře:

  1. To jsme na tom stejně, co nemá hezký obal to není ono :D povedený článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem tenhle krem az do dnes (dokud jsem si poradne neprecetla nazev) pouzivala v domneni, ze je na ruce :D :D asi me zmatlo to, ze je v tube. A ted, protoze ho beru jako krem na ruce, mi prijde divny si ho dat na oblicej :D Ale rozhodne to vyzkousim :D Jinak moc hezk clanek))

    OdpovědětVymazat